1. Cat dureaza pana primiti comanda?

Din momentul confirmarii, comanda va ajunge la dvs. intr-un interval de 24 - 72 ore in functie de zona in care locuiti. Exceptie o fac perioadele in care conditiile meteo nefavorabile impiedica firma de curierat sa-si desfasoarea activitatea in conditii optime. Pentru detalii suplimentare consultati sectiunea „Termeni si conditii”.

Inainte de a veni la adresa de livrare curierul va contacteaza telefonic. In cazul in care nu raspundeti la telefon va incerca o noua livrare ziua urmatoare.

2. Cat costa transportul?

TAXA de transport este FIXA 19 lei (TVA inclus) oriunde in tara. La comenzile care depasesc 300 lei (TVA inclus) beneficiati de TRANSPORT GRATUIT.

3. Cum platiti? 

Plata comenzii o faceti la curier in momentul in care primiti coletul.

4. Se pot returna produsele?

In cazul in care nu sunteti multumiti de calitate produselor le puteti returna conform legislatiei in vigoare.

Renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1).

Asadar, in situatia in care decideti sa returnati produsele achizitionate, aveti de parcurs urmatorii pasi:

Pas 1: Ne transmiteti un mesaj, prin email pe adresa [email protected] sau direct prin intermediul site-ului, sectiunea „Contact”, in care ne comunicati:

-          numarul comenzii sau numarul facturii ce a insotit comanda dvs.,

-          codul IBAN in care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate si numele detinatorului contului,

-          numarul dvs. de telefon,

-          motivul returului; aceasta informatie nu este obligatorie insa ne poate ajuta pe noi sa intelegem ce anume v-a nemultumit astfel incat sa putem remedia situatia adresata.

Pas 2: Trebuie sa contactati orice firma de curierat rapid si ne trimiteti inapoi produsele. Nu acceptam colete cu plata ramburs si nu primim retururi prin Posta Romana.

Imediat ce primim aceste informatii si intram in posesia coletului returnat, va vom restitui contravaloarea produselor.